Reklamacje i zwroty

Jak zrobić reklamację?

Jeżeli zakupiony produkt dotarł do Ciebie uszkodzony lub wadliwy, możesz go reklamować. 

1. Zrób zdjęcia zakupionych produktów w taki sposób, żeby było widać wadę lub uszkodzenie. 

2. Wypełnij formularz reklamacji.

3. Wyślij formularz i zdjęcia na adres e-mail “info@muaccessories.pl” lub wyślij pocztą pod adres: ul. Pigwowa 2/A3, 52-210 Wrocław

4. Poczekaj na kontakt od zespołu MUACCESSORIES, który rozpatrzy Twoją reklamację. Maksymalny czas oczekiwania to 14 dni od dostarczenia formularza. 

5. W razie potrzeby dokonaj szybkiego zwrotu przez aplikację InPost. Sprawdź jak to zrobić tutaj.

6. Poczekaj na wybrane przez Ciebie rozwiązanie sytuacji. 

Jak zrobić zwrot?

W ciągu 14 dni od dostarczenia do Ciebie zakupionego produktu możesz go zwrócić. Nie przyjmujemy zwrotów w przypadku oragnizerów zamówionych na wymiar!!!

1. Wypełnij formularz zwrotu.

2. Wyślij formularz na adres e-mail “info@muaccessories.pl” lub wyślij pocztą pod adres: ul. Pigwowa 2/A3, 52-210 Wrocław przed upływem 14 dni od otrzymania produktu

3. Wyślij zwracany towar pod adres: ul. Pigwowa 2/A3, 52-210 Wrocław przed upływem 14 dni od otrzymania produktu

4. Zespół Muaccesories po otrzymaniu produktu zwróci Twoją płatność.

Jeśli mają Państwo pytania, zapraszamy do zakładki kontakt