Bezpłatna wysyłka do Polski przy zamówieniach powyżej 500 PLN ;) Ostatnie sztuki! Promocje do 40%
Jak zrobić reklamację?
Jeżeli zakupiony produkt dotarł do Ciebie uszkodzony lub wadliwy, możesz go reklamować.
1. Zrób zdjęcia zakupionych produktów w taki sposób, żeby było widać wadę lub uszkodzenie.
2. Wypełnij formularz reklamacji.
3. Wyślij formularz i zdjęcia na adres e-mail “info@muaccessories.pl” lub wyślij pocztą pod adres: ul. Pigwowa 2/A3, 52-210 Wrocław
4. Poczekaj na kontakt od zespołu MUACCESSORIES, który rozpatrzy Twoją reklamację. Maksymalny czas oczekiwania to 14 dni od dostarczenia formularza.
5. W razie potrzeby dokonaj szybkiego zwrotu przez aplikację InPost. Sprawdź jak to zrobić tutaj.
6. Poczekaj na wybrane przez Ciebie rozwiązanie sytuacji.
Jak zrobić zwrot?
W ciągu 14 dni od dostarczenia do Ciebie zakupionego produktu możesz go zwrócić. Nie przyjmujemy zwrotów w przypadku oragnizerów zamówionych na wymiar!!!
1. Wypełnij formularz zwrotu.
2. Wyślij formularz na adres e-mail “info@muaccessories.pl” lub wyślij pocztą pod adres: ul. Pigwowa 2/A3, 52-210 Wrocław przed upływem 14 dni od otrzymania produktu
3. Wyślij zwracany towar pod adres: ul. Pigwowa 2/A3, 52-210 Wrocław przed upływem 14 dni od otrzymania produktu
4. Zespół Muaccesories po otrzymaniu produktu zwróci Twoją płatność.
Jeśli mają Państwo pytania, zapraszamy do zakładki kontakt